Det handla om en flicka som heter Linnea som är ihop två killar. part 13

Eric: Sms:a Matte med sin andra flickvän?! Han är fan ihop med Carro. Jag har hört Linnea sa Carro gillar inte sånt killar som är ihop med andra tjejer. Matte vad fan håller du på?! Inget bara kolla på mobil bara sa Matte. och sms:a? fråga jag. Okej där fick du mig men snälla säg inget till Carro sa Matte. vem väijer du Carro eller Cattis? frågar jag. Jag tycket om Carro mer än Cattis. svara Matte. Linnea: Jag vill så gärna träffa Justin. Hur mår Justin nu för tid? frågar Carro.  Bara bra jag ska träffa honom imorgon svara jag. Är han redan i Sverige?! frågar Carro. Japp vill du följer med oss och köpa en känning till mig på studnet? sa jag. Nej jag o Matte har tänkte att går på bio och se på en filmen sa Carro. Okej vad kul Matte är världans söt kille du har. sa jag och reta henne lite bara. Men jag har lovar Matte att säget inget om det. VAR ÄR DU CARRO roper Matte på Carro. JA JAG KOMMER MATTE sa Carro. Vi kom ut från min och Erics sovrum. Det är dags att går Carro sa Matte till Carro. Hej då Linnea sa Carro och kram om mig. Matte o Eric kör sina som killar brukar göra. Matte kram om mig. De gick hem till Carro. Det är nog bäst att vi läggar oss Eric. Ja jag är skit trött sa Eric. God natt äskling sa Eric och puss mig på mun. Justin: Jag fick jätteont i ryggen inatt och vet inte varför jag fick bara den. Idag ska jag träffa Linnea. Äntligen får träffa henne. längtar som fan efter henne. När jag ringar till henne hon svara så trött. Hallå vem är det? frågar Linnea. Det är Justin din kille sa jag. Vad vill du Justin? frågar Linnea. Skulle inte vi till staden? frågar jag. Just det thank you det hade jag gömde det sa Linnea. När Kommer du? frågar jag. Efter Jag har duscha mig okej? sa Linnea. Nu måste jag lägga på hej då vi ses sen sa Linnea. Hej då der gör vi sa jag. Jag är jätteglad att jag fick höra hennes röst. Nu måste jag klä på mig. Jag ska träffa Linnea. Linnea: Jag är skit trött och Eric också. Justin har ringar lite sen ringar Carro. Hon pratar alltid om Matte. Jag sovar när hon prata. Jag sa hej då Carro! Jag läggar bara på. Oh skit jag träffa Justin idag. Jag var tvunga att vakna Eric. Men han vill inte vakna. Jag fick hämta ett glas vatten och hallar på Eric. Det var skit kul. Men Eric tyckte det var inte kul. Han blev arg på mig och Jag kysste honom för han blev så arg. Eric jag följer inte med dig idag för jag ska träffa någon kompis idag sa jag. Okej har det så kul äskilng sa Eric. fortättnig följer.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0