Det handla om en flicka som heter Linnea som är ihop två killar. part 14

Eric: Matte ringar till mig. jag pallar inte höra om Carro eller Cattis.  Sen Kom det. Jag ska gå på bio med Carro och se på en filmen sa Mattias. Jaha vad kul att höra sa jag.  och på kväll ska jag gå på middag med Cattis sa Mattias Jag trodde Skulle du ha kul med Carro ikväll och ha sex med henne sa jag. Jo men hon har frågt 100 gånget om det sa Mattias. Sen ringar Erik och frågar har linnea flera kompisar? Jo har hon det sa jag. Linnea: Jag försöka ringa till Justin. Men han svara inte. jag tror nog han äter frukost nu.  Har du hitta känning än frågar Eric. Nej jag ska köpa den idag sa jag. glöm inte att jag ska sjunga på din studnetfest imorgon sa Eric. Oh skit Jag har glömde det att Eric ska sjunga imorgon. Justin skicka en sms det stod: Jag vänta på dig här utanför din lägnhet äskling. Eric jag måste gå nu hej då sa jag till Eric. Vi ses ikväll jag ska sluta sen idag sa Eric. Okej vi ses ikväll sa jag. Jag tror Eric ska jobba hela dag och eftermiddag. Bara fram till 19.00. När jag öppet dörren där ner. Jag såg Justin men han såg inte mig. Jag hoppar på honom. Han sa Vad håller du på med gunmen?! Inget sa jag. är du galen eller? sa Justin och skattar.  Jag bara skattar. ska vi gå eller? fråga Justin efter vi har sluta skattar. Ja det är nog bäst det sa jag. Justin: Linnea är mest snygg av alla tjejer. Jag känner till Stockholm lite. Men Linnea känner Stockholm mer än jag gör. Vi gick till H&M som Linnea gillar. Vi letar en en studnetkänning som Linnea ska på studnetfest imorgon. Hon provar en vit käninng. Jag tyckte den var snygg och hon tycket också den var snygg. Den här tar vi sa Linnea. När Linnea skulle betalar vid kassen kom det en fans av mig. Jag tänket Oh skit. Hon frågar efter bara min autograf. Jag skivt min autograf på hennes mobil. Hon hade inget pepper. Men hon hade penna och hon tog fram sin mobilen. Jag är färdig nu Justin sa Linnea. Eric: Jag vill inte jobba ikväll men jag måste. Linnea skicka en på hennes känning. Hon var sexig i den. Imorgon är Linneas studnetfest och hon ska ta studnet. Jag vill inte göra henne besvika. Jag har tänk att jag ska sjunga till henne på studnetfest.fortättnig följer.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0