Det handla om en flicka som heter Linnea som är ihop två killar. part 15

Eric: Vi har har mycket att göra idag ska hålla på till kl 19.00. Matte skicka en sms till mig det stod: efter middag med Cattis ska jag gå hem till Carro och mys lite med henne. Okej vad kul har du berätta till Erik och Danny om du har två förhållana? sms:a jag tillbaka. Jag ska berätta till dem förr middag med Cattis sms:a Matte tillbaka. Linnea: Jag har skit kul med Justin. Oh skit jag ser Danny och han ser mig med Justin. Han tittar konstig på mig. Vem är han fråga Justin. Bara en vän men vänta här Justin sa jag. Vad fan gör du här Danny? fråga jag. Vem är den killen? frågar Danny argt. Men lovar du säger inget till Eric va? sa jag. Okej jag lovar sa Danny. Okej där är min andra kille och han heter Justin. Va? din andra kille? har du två killar? sa Danny. Japp men lovar du säg inget till Eric. sa Linnea. Justin kom här det är Danny en av mina killkompisar sa Linnea till Justin. Okej tjena What's up Danny? sa Justin till Danny. Vi måste gå Justin sa jag till Justin. Den dagen kan inte bli värre. Vad ska vi göra nu Linnea? frågar Justin
Kan vi ta en fika? frågar Jag. ja men vilket stället då? frågar Justin. Jag vet vilket stället Justin. Justin: en killkompis här i Sverige? Jag aldrig kunde veta det. Han vekar trevlig och jättetufft kille och kul. Vi gick till en fikastället. Linnea tog kaffe och jag tog bara en läsk. Du vet han Danny sa jag. Ja vad är det med honom? frågar Linnea. Han verkar tvevlig kille och jag har tänkte vi kan middag tillsamma med Danny går det bra Linnea? sa jag. Va?! Ikväll du skojde med mig?! sa Linnea. Nej jag skojde inte med dig sa jag. Jag tänkte aldrig äta middag med honom sa Linnea. Varför? frågar jag. det är bara så sa Linnea. Vi kan också dina klasskompisar också sa jag. Okej kör bara sa Linnea. Linnea: Oh skit det var en skit dålig idé från Justin. Jag ringa till Eric försöka får Dannys nunmer. Sen jag låna Justins mobil att stå Dannys nunmer och ring till Danny. Hallå det är Danny Saucedo svara Danny. Danny Det är jag Linnea sa jag. Hej hur är det? frågar Danny. Dålig Justin har bjuda dig på en middag tillsamma med mina klsskompisar. Va?! skojde han med mig?! sa Danny. Nej Danny han skojde inte sa jag. Då måste Erik följer med sa Danny. Varför måste han följer med Danny? frågar jag. För att Han måste ha en flickvän sa Danny. Okej vi ses kl. 17.00 sa jag och läggar på. Jag lämma tillbaka mobilen till Justin. fortättnig följer.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0