Det handla om en flicka som heter Linnea som är ihop två killar. part 16

Linnea: Vad ska vi göra nu? frågar Justin. Vi går hem till mig och jag ska visa dig runt sa jag. Okej då går vi till dig sa Justin. Vi gick hem till mig. När jag öppet dörren kollar runt om Eric är inte hemma. Yes för mig sjäv. Vilket fint lägnhet har du sa Justin. Thank you Justin sa jag. Vilket stor tv har du sa Justin. Thank you men jag använde den bara iband sa jag. Kan vi sitta i soffa Justin? frågar jag. Javisste sa Justin. Jag hämta hemtelefon och ring efter mina klasskompisar. Justin: Vilket stor lägnhet har hon. När jag skulle kolla i Linneas sovrum hittar jag killarkläder. Kanske en av hennes Killkompisar. Hon ringa till hennes klasskompisar sen läggar hon på. Gick det? frågar jag. Ja det gick svara Linnea. Så bra sa jag. Mina läppar vill kyssar henne. Justin? sa Linnea. Vad är det älskling? frågar jag. Kyss mig bara sa Linnea. Okej sa jag glad. Vi kyssar. Jag hållar på tar av hennes tröja. Hon vill asså annars hon brukar stoppa mig. Eric: Jag undar vad gör hon just nu. Tänker du på Linnea? frågar en av mina produced. Ja sa jag. Du jag vet man är så förälskad i nån sa han. Hur kan du veta det att jag är så förälskad i Linnea? frågar jag. Det mäkts på dig sa han. Hur många år är det nu? frågar han. Äh ungefär 6 år svara jag. Vi frias 5 års förra året sa jag. Hur träffade ni? frågar han I malmö svara jag. Vad gjorde hon i Malmö? frågar han. Hon gick i skolan där svara jag. Hur många år är hon? fråga han Hon fyllar år för två mån sen hon är 18 nu svara jag. Har hon tänkt ta körkort? frågar han igen. Jag vet inte sa jag. Linnea: Oh skit vad klocka mycket. Justin! sa jag. Vad är det?! frågar Justin. Vi måste gå nu Justin sa jag. Jaha vänta ska hämta våra jackar sa Justin. Jag sätta på min tröja igen. Det ringar på dörren kan du öppet Justin? javisste Linnea sa Justin. Vem är det?! frågar jag. Det är Danny o en av dina killkompisar o Dina klasskompisar! sa Justin. Hej ska vi gå eller? frågar jag. Ja det tycket jag sa Danny. Vi väljer vilket bord skulle vi sitta. Jag såg Erik kolla på Felle. Felle sa jag lite tyst. ja vad är det Linnea? sa hon lite. Snälla blir ihop med Erik segerstedt sa jag lite tyst. Va?! skojade du med mig? sa hon lite tyst.. Men gör det bara sa jag lite tyst. Erik säger felle. Vill du bli ihop med mig? frågar Felle till Erik. Ja sa Erik glad. Justin: En av Linneas klasskompisar frågar chans en av Linneas killkompisar. Det verkar kul Kväll. Jag måste hem inn kl. 19.00 Justin sa Linnea. Okej vi går här ifrån kl 18.20. Okej bra tid Justin sa Linnea. Jag tror inte hon är inte så lycka med honom sa jag till Linnea. Nej Jag o Danny vill Erik ska vara ihop med nån tjej sa Linnea.  fortättnig följer.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0