Det handla om en flicka som heter Linnea som är ihop två killar. part 17

Justin: Danny frågar mig hur gammlt är du? Jag är 17 år svara jag. Har du tänkt ta körkort? fråga han igen. Jag har tagit körkort sa jag. När då? sa Danny. När jag var 16 år i Usa tar körkort man är 16 år sa jag. aha Just det sa Danny. Danny är lite knäpp viskar jag i Linneas öron. Jag vet det viskar hon tillbaka.  Linnea: Vi hade en skit kul kväll utan det att Felle blev tillsamma med Erik. Annars var den kul. Oh skit klocka var över 18:20. Justin Jag måste tyrärr gå. Okej du får följer med mig till hotell du vet jag kan inte hitta här i Stockholm sa Justin. Okej då Danny du får köra mig sa jag till Danny. Okej då sa Danny. Vi sa hej då och gick. Danny kör Justin till hotell när han bodde. Sen kör han hem mig. Hälsa Eric från mig sa Danny. Okej det ska jag göra Danny Hej då Danny sa jag bye vi ses sa Danny. När jag öppet dörren Jag slänga skor ifrån mig och jacka. Jag vänta på Eric ska kom hemma. Stå på tv lite se efter finnsnån bra att kolla. Jag hör dörren öppet sig. Det var Eric. Tja älskling hur är läget? sa Eric. Hej bara bra du då sa jag. Dålig sa Eric. Vad är det då älskling frågar jag. Jag har saknat dig idag sa han. Oh Eric kom hit sa jag. Eric: Det är skönt krama henne. Vad kollar du på tv? frågar jag. Inget special sa Linnea. Jag har hyrt en film som heter Titanic sa jag. Åh jag älskar den filmen sa Linnea. Eftersom du ska tar studnet imorgon sa jag. Du jag måste berätta för dig att jag har en killkompis är från Usa och är på besöka. Okej du har du hört nån från Carro o Matte frågar jag. Nej svara Linnea. Matte ska ha lite mys med Carro vad tror du? sa jag aha han ska ha sex med henne sa Linnea. Det tror jag också sa jag. Vi sätta ner på soffa och kolla på Titanic. Justin: Det var en skit kul kväll ikväll utan en av Linneas klasskompisar blev tillsamma med en av hennes killkompisar. Jag är skit trött. jag måste gå och lägga mig. Jag tog tröja och jeans. Jag kolla lite på tv finns nån bra att kolla. tråkga filmar. I USA finns bra filmar man här i Sverige finns bara tråkga filmar. Imorgon ska Linnea ta studnet. Jag måste sova för att orkar imogon. Eric: Linnea sova på min axel. Jag fick bära henne till sängen igen. Jag tog av tröja och jeans och lagt bredvid henne. Godnatt älskling sa jag och puss henne på panna. Hon sova som en sock. Jag log och tänkte vad min prodced sa om oss. Linnea lade sin hand på min bröst. Hon har så vackra ögon som inget killar kan man förstå. Jag vill vara hennes för ever. Jag tror det går. fortättnig följer.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0