Det handla om en flicka som heter Linnea som är ihop två killar. part 18

Eric: Det är Linneas studnetdag. Jag sitta vid bord och äta frukost. När Linnea går ute från sovrum. Hon hade vackra klänningen på sig. Jag bara glor på henne. Hon var så himla vackra. Hon har fixt till håret. Jag tog en foto på henne med min mobil och lade den som bakgrund och sen lade den på facebook som profilbild. Hon tog en foto på mig när jag glor på henne och lade också som bakgrund. men inte på facebook. Linnea: Eric bara glor på mig. Sen sjöng han Masquerade till mig. Sen fick han sms från Matte. Vad stod det? fråga jag. Det stod: inatt jag har sova över hos Carro och Vi såg en filmen som heter Sex in the City 2 sa Eric. Jag fick en sms från Carro och det stod: Matte är skit bra att hångla. Eric är också bra på det sms:a jag tillbaka. har felle blivit tillsamma med Erik Segerstedt?! sms:a hon tillbaka. JA! sms:a jag tillbaka. Felle ringa till mig och hon sa jag kom döda dig. Varför? för du blivit ihop med Erik Segerstedt sa jag. Ja han börja att hångla istället för kyssa mig sa hon. Det gjorde också Eric sa jag. Hej då jag måste lägga på sa Felle. hej då sa jag. Vem var det? frågar Eric. Felle svara jag. Vad vill hon? frågar Eric. Om Erik svara jag. Justin: Jag fick en sms från Linnea och det stod: Danny kom och hämta dig och kör till min skola går det bra Justin? ja det går bra sms:a jag tillbaka.Jag ska jeans och en tröja istället för finkläder för jag hittar inte dom. Jag letar och letar efter dom. Men jag hittar aldrig dom. Oh skit jag har dom hemma i USA.  LInnea: Felle ringa på min dörren och Eric öppet dörren. Vad är det Felle? Fråga jag. Jag är med Barn säger Felle. Va? Eriks barn? fråga jag. Ja med Eriks barn säger Felle. Har du berättat till Erik om det? fråga jag. Nej jag har inte säger Felle. Vad ska vi göra med dansgrupp då? fråga jag. Jag kan fortätta så länge säger Felle. Okej Felle säger jag. Vänta nu är du med Eriks barn? fråga Eric. Ja Eric säger Felle. Du kan berätta det till Erik på min studnet säger Linnea.  fortättnig följer.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0