Det handla om en flicka som heter Linnea som är ihop två killar. part 12

Linnea: Nu är jag klar med håret. Jag känner nån kom bakom mig och lagt armarna runt mig. Jag hör nån sa jag älskar dig så mycket. Jag vände om det var Eric. våra läpparna är så nära. Vi tittar rakt i våra ögon. Vi är på väg att kyssas. Men Erics mobil ringar. Han läggar på eftersom det var Mattias. Han smeker mig på kinden. är du färdig? fråga Eric. Japp vänta ska bara sätta på skor och jacka. svara jag. Eric slänga sej i soffan och vänta. Sen kom jag slänga över honom och puss honom två gånger på munnen. Då ringar på dörren och jag öppet dörren det stod Carro och Mattias och frågar ska ni med eller inte? Jo kom du Eric? Vi väijer vilket bord skulle vi sitta. Jag var rädd Carro skulle fråga om Justin.  Mattias o Eric blah över en sak. Eric: Mattias prata alltid om en sak jag pallar inte höra. När han prata om den dum sak tittar jag på Linnea. Hon är så snygg ikväll. Hon fick tag i min lårben och hår. sen hon smeker mig på kinden. sen smeker hon i min håret. Vi ska bara till toa älsknilg sa Linnea. och puss på munnen.  Jag tror hon har en hemilg som hon vill inte berätta till dig sa Mattias. Varför tror du det? frågar jag. Jag vet inte jag tror bara sa han. Så hon har inte en hemilg sa jag. Jag har inget hemilg för henne och hon har inget hemilg för mig. Tror inte du Carro har en dansgrupp tillsamman med Linnea? frågar Mattias. Ja dem tyb prata alltid om den. sa jag. Justin: Jag ä på planet och sms:a med Linnea. jag tror inte hon hinner möte mig. Hon äta middag med hennes vänner. Oj jag längtar som fan efter henne. Jag har landet nu. Jag har bokt en rum på hotell. Jag vänta och vänta på Linnea. Hon kom aldrig. Sen kom det en sms från Linnea det stod: Förlåt mig vi ses kanske imorgon. Jag vet inte vi ska göra imorgon. Kanske hon och jag går i staden lite och kolla efter vilken känning ska hon har när hon tar studnet.  Nu måste jag lägga mig jag är skit trött efter den resan. Linnea: Ska inte vi berätta om vårt dansgrupp för Eric och Matte? frågar jag till Carro. Ja det är nog bäst svara Carro.  Vi gick från toa och vi måste berätta en sak till er. Vi har en dansgrupp tillsamma sa Carro. Vad heter den frågar Matte. Den heter one for all all for one svara jag. Jag har sett dig dansa och du dansa helt gym sa Eric. Oh thank you Eric vad snällt av dig sa jag och puss honom på munnen. Du spelade jätte fint på min gitarr. sa Eric. Ska inte vi går hem till Linnea och Eric och ni får se oss dansa tillsamma? frågar Carro. Ja! sa Matte och Eric. Eric: Vi gick till våra hem. Jag och Matte sitta medan de hämta musik de skulle dansa för oss. De dansa gym. fortättnig följer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0