Det handla om en flicka som heter Linnea som är ihop två killar. part 1

Linnea: Jag vågat inte berätta till dom. Eric kommer att bli arg och ledsen och Justin kommer att bli ledsen om jag berättar till dom. Jag trodde inte jag skulla bli ihop med två killar. Jag har hört Eric fråga vad du tänker på?. Jag svara inget. då hörde jag pip från mobil.Justin skicka ett sms och sa han kommer tillbaka till usa om två dagar och han fråga mig om jag ska åka dit?. jag sa kanske. Eric: Jag undrar vem hon sms:a med. om tre dagar jag ska på min turne. Jag kom sakna henne jättmycket. Jag har frågat Danny om hon får följa med. men han sa hon fick inte följa med med mig på turne.
Justin: Jag är tillbaka till usa efter värdsturne och jag har saknat Linnea jättmycket. Jag har sms:at henne och fråga henne om hon ska kom hit. Hon har mycket läxor och prov sån. Eric: Idag ska jag på turne. Jag sa hej då till Linnea och krama om och kysser henne. hennes mjuka läppar är så djup. jag vill bara hålla hårt. Jag hört Danny ropa på mig kom nu Eric. så jag släppa tag. Linnea: Hans läppar är så mjuka. sen  Jag skicka en sms till honom och fråga honom om Jag fick åka till usa och han sa gör du som vill. måste du ringa till mig du kom framme. jag sa ja det ska jag göra. han sa bra. Jag skicka en sms till Justin och sa jag kom till usa imorgon. Justin sa oj bra. Jag plocka ner mina kläder. då ringde min mobil. det var Eric som ringde. Jag svara och sa hej. Han sa hej och hur är det? Jag sa jag mår bra du då.
han sa bra och på slut på min turne. ska jag till stockholm sa han. jag sa hej då och puss. han sa hej då puss.
fortättnig följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0