Det handla om en flicka som heter Linnea som är ihop två killar. part 3

Justin: Vi ska åker till las vegas. Hon gillar den staden bara lite. Vi festde lite.  Linnea: Jag gillar den staden lite . Jag har saknat Justin mycket fast jag saknar Eric mer. under fest jag hörde min mobil ringer. Det var Eric som ringer. Jag sa till Justin jag går till toa. Jag svara Hej. han sa hej hur är det i usa?. Jag sa bra och fråga honom fick du sms? han sa ja men jag kunnde inte svara han och Danny spelar fotboll då. Jag sa okej det gör inget. Jag hörde Justin ropa på mig.  Jag måste lägga på nu hej då puss. Han sa vi ses puss. Jag gick till Justin. sen gick vi till Justins hem. Eric: Danny fråga mig bjuder du ut henne sen? Jag svara ja jag ringde till henne och vill du träffa mig ikväll. sa jag till Danny. sen kom en fans som sprang till oss och fråga efter autograf. Vi hade inget penna. Vi fick låna en penna av fans. Fans fråga får man ta foto på oss. Vi sa ja. Linnea: Jag måste göra läxor. Justin märkte inte jag har läxor med mig. Jag skicka en sms till Eric och sa godnatt för att var natt i usa nu. Han skicka en sms tillbaka och sa godnatt och jag saknar dig mycket och jag älskar dig. Han skicka nån bild när han byter om. Då Justin kom in och fråga vem är han? bara en kompis svara jag. Han fråga varför har du läxor med dig? Jag måste göra dom svara jag. Justin:Jag undrar vem är han? en pojkvän? nej. Hon har mig.  Hon kan inte ha nån annan. Hon och jag mötre varandra i Los Angeles. Vi träffde varandra på röd matten. Jag vet inte vad hon gjoder där. Mina vänner sa du måste hitta en flickvän. så väljer jag Linnea. Jag sa kom hit Linnea så jag berätta en sak. Jag sa Jag älskar dig och hon sa jag älskar dig också. Jag blev jätteglad och jag kysser henne jättelänge. Hennes läppar är så mjuka och så djup. Eric: Jag vill ha henne här. men går inte. för hon är i usa. När Danny kom in jag la mobil ifrån mig. Danny skulla inte se jag har skicka en sms till Linnea. Jag såg när  Danny be en bön till gud. Jag fråga vad hålla du på med Danny? Jag be en bön till svara Danny. Måste du göra här in fråga jag igen. nej Svara Danny. forsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0