Det handla om en flicka som heter Linnea som är ihop två killar. part 2

Eric: Jag är på turnebuss nu och på väg till Linneas hemstad Malmö. Jag undrar vad gör hon nu. Danny fråga vad jag tänker på? Jag svarar på Linnea. Danny sa du måste tänka på dina fans. Jag saknar Linnea redan sa jag. Jag vet du älska henne sa Danny. Jag vet hon har bara ett år kvar på gymnasiet. Linnea: Jag är på flyget nu och ringer till Justin nu och han svara direkt. Han är på flygplatsen nu. när jag kom fram. Han kommer och kramar om mig och kysser mig. Då hör jag min mobil ringer. Det var Eric som ringer. Jag ska bara på toa sa jag till Justin. Jag svara hej. han sa hej och han sa han är i min hemstad Malmö nu och jag svara jag är i usa nu. Han sa okej och vi ses. jag sa hej då. När jag kom ut till Justin och Han sa han har saknat mig jättmycket. Justin: När vi kom till mig. Linnea är så snygg. Vi gick till stranden och bada lite. Jag vågar inte berätta till henne. Att jag älskar henne så mycket. Eric: Jag och Danny spelar lite fotboll. Jag har berätta för Danny att jag och Linnea träffade varandra här i Malmö. Hon gick i skola här. Hon spelar i en fotbollslag här. Vi blev kär i varanrda direkt. vi tittar på varandra alltid sa jag till Danny. bjuder du ut henne? fråga Danny. Jag svara nej och Jag fick hennes mobilnumner sa jag och då jag fick sms från Linnea. Det stod hej jag sakna dig mycket och jag älskar dig. Jag kunde inte svara. Justin: Jag hade köpt en sak till Linnea som jag hade köpt det i nya Zeeland. Hon sa tack och hon krama om mig och Jag blev jätteglad och hon kysser mig. hennes läppar är så mjuka. forsätttning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0