Det handlar om en flicka som heter Linnea som är ihop två killar. part 8

Linnea: Jag vaknar före Eric idag bara annars brukar han vakna före mig men idag hinner jag vakna före han. Han har lovar mig ta mig till hans studio idag. Idag kommer blir riktig kul för jag ska skrämma honom lite. det ringer på dörren jag öppnar dörren och där stod Danny, Mattias o Erik. jag fråga vad gör ni här? dom svara var är Eric? Han liggar och sova hur så sa Jag. Vi tänkte vi äter frukost hos er sa dom. Okej jag ska bara vanka Eric sa Jag. Jag sa VAKNA FÖR FAN ÄLSKLING. jaha sa han bara jag sa Danny, Mattias o Erik är här. oh skit du skojade med mig sa Han Vad fan gör dem här fråga han samtididigt som han skulle sätta  på byxor och tröja. dom skulle äta frukost här. Eric: Jag ska döda dem när jag kom ute till köket dem stod och prata med Linnea och se Mattias hålla på röra vid Linneas rumpa men hon stoppa honom och hon undar vad fan han hålla på. Jag kom fram till Linnea men Danny stoppa mig som vanligt. GODMORGON ERIC HAR DU SOVIT GOTT???? Fråga Danny. Jag svara DU BEHÖVER INTE SKRIKA TILL MIG JAG HÖR INTE DÅLIG DANNY.  Han hör lite dåligt eftersom han lyssna på musik hela natten sa Erik. LInnea pussar mig på munnen jag blir lugn och Mattias tittar lite svartsjuk på mig. Justin: det är fortvarande natt och jag kan inte sova för jag tänker på Linnea och undrar hur hon har i sverige och jag tänkte vill ringa till henne men går inte jag unarar hon fortanna sova. kl är 03.00 och jag ska vanka kl.08.00 nu måste jag sova annars ska jag vara jättetrött på studion. dem kom fråga mig vad har du gjorde hela natten och jag säger såhär: Jag har tänkt på min flickvän Linnea hela natten. Linnea: det ringer på dörr igen och jag tog det. Det stod min bästis jag trodde inte det var sant jag blev helt knäpp och fråga HEJ VAD GÖR DU HÄR I STOCKHOLM? och hon svara jag skulle träffa min pojkvän här. Jag visste du bor här tillsammans med Eric Saade. Jag sa men kom in bara får du träffa Eric Saade, Danny Saucedo, Mattias Andreasson och Erik Segerstedt. de sitta vid frukostbord. Jag viskar i Erics öron att min Bästis är här och hon vill träffa dig, Danny, Mattias och Erik. jag såg Erik kollar på min bästis alltid och hon kollar på Mattias istället för Erik. jag fråga henne vem tycker du är mest snyggast . hon svara Mattias är mest snyggast. Mattias kollar snabbt på henne och Eric kom fram till mig och viskar kanske har dubbeldejt och jag viskar tillbaka det går kanske bra. hon sa förlåt jag har ljugit för dig vid dörren jag har gjorde slut med min pojkvän. Mattias reste sig upp och fråga vill du tillsammans med mig? hon sa ja. vad heter du? fråga Mattias jag svara hon heter Caroline men kallas får carro. fint nanm sa Mattias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0