Det handla om en flicka som heter Linnea som är ihop två killar. part 9

Linnea: Hon blev jättekär i Mattias det mäkte på henne när Mattias frågar chans på henne. Hon trodde aldrig någon kändisar skulle fråga chans på henne. De skulle gå nu och Mattias fråga henne om hon skulle följer med? och hon sa ja. Mattias tog henne i handen. Hej då Carro och lycka till! tack detsamma Linnea hej då sa Carro. De gick med Carro sa jag till Eric. Ja vi måste gå nu sa Eric. Vi sätta på jacka och skor.Eric har Nike och jag har Converse. Jag har köpa dom när jag var i Usa. Eric fråga mig hur koster dom? hur fan kan jag vet det Eric?!. Det var lätt dyt dom skor. Vi gick till Bilen. Det var fett cool bil. Är den ny bil Eric? fråga jag till Eric. Japp visst är den inte fett svara Eric. Jag har alltid dömt om en sån bil sa Eric. det har jag också sa jag. Eric: När vi fram vid min studio det stod folk och vänta. Jag vet inte vem dem vänta på. dem börja ropa hej Linnea. Jag tittar på Linnea och frågar vem är dem? Eric Dem är mina gammalt klasskimpisar svara hon glad. Vad fan gör ni frågar Linnea. Detta är Felix, Emeile, Felle och Emil. men hon heter felicia på riktigt. Vi brukar kallar henne för det. sa Linnea. Felle och Emelie kom här jag har någon söta killar att visa er sa Linnea. De gick. Jag stod tillsamma med Emil och Felix. Dem frågar mig ta en fika med dem under tidan de är bort. hoppas inte hon har hittar ny bättre kille istället för mig. Jag vet hon tänkte på mig. dem frågar mig är du Linneas pojkvän? Jag svara japp. De sa nice och du hade en riktigt fett bil där ute sa Felix till mig. Jag svara Tack ska du har och jag har alltid dömt om sånt bilar och i love it. Justin: Jag har sms:a med Linnea. Hon mår jättebra och hon sa Jag älska dig till mig. Jag sa tillbaka Jag älska dig också <3 och hon tog någon foto på sina klasskompisar som hon lovde mig att göra det. Jag är på studio och dem frågar mig vad har du gjorde inatt? och jag svara jag har tänkte på min flickvän halv natten och de sa bara okej och idag du ska spela in ny låt som du har skivt och den låt kommer blir riktigt fett nice sa dem och Jag sa okej då vi sätta igång nu va? De var jättetrött än jag. Jag undrar vad gör Linnea nu? Linnea: Emelie, felle och Jag hittar någon söt killar. Men dem vill ha ny kille. Jag har redan två killar. Eric och Justin. Jag vill gå tillbaka sa jag till dem. Jag saknar Eric sa jag. Vi gick till den caffet dem hade fika. Eric springa med fulla start till mig och kyssa mig på direkt och jag fråga honom har du saknar mig och han svara ja jättemycket och jag trodde du skulle hitta en bättre killle än mig och jag sa nej Eric Jag vill ha bara dig det är allt. fortättnig följer.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0