Det handla om en flicka som heter Linnea som är ihop två killar. part 10

Linnea: De skulle gå på min studnetfest också sa jag till Eric. Skulle de? fråga Eric. Jag svara Ja vad tror du? min fest om 2 dagar. Du egenligan skulle jag skulle säg det igår eller imorse men jag hade inte tid för säg det sa Eric. kan aldrig lita på Danny eller hur sa jag och han sa nej Du vet dem Mattias och Erik. Jag sa ja vad är det med dem? alla tre vill bara bjusa med mig och ta aldrig nån på allver sa Eric. Okej jag tycket de är skit kul men Eric försöka gilla dem bara för min skull sa jag och puss honom på mun. Jag förstår inte varför han blir så lugn på min puss.det bedyra han älskar mig så mycket och vill aldrig släppa nån percis som Justin. Jag önskar mig att kunde väljer mellan två men det går inte. då ringar min mobil jag trodde det var Justin. egenligan var Carro som ringar. Jag sa hålla Carro vad gör du?  jag och Mattias ska på en dejt och han sa jag skulle ringar till dig och fråga vi ska ha dubbedejt sa Carro. jag ska tänk på saken sa jag. Eric: Jag visste alltid vi ska ha dubbedejt med nån. Jag sa till Linnea: snälla Linnea jag vill vekilgan gå på det och hon sa Eric jag vet inte och jag måste kolla på schne och jag måste hitta en vit känning och en studnethatt. festen är ju om 2 dagar sa jag. Danny hör fortvarande dålig sa Erik när vi kom till deras studio. Han måste sluta lyssna på musik på natten sa jag. Danny kom ut och skrika TJENA ERIC OCH LINNEA HUR ÄR LÄGET. Jag tänkte oh my god. Var är Matte fråga jag. Erik sa jag tror han är ut med Carro och ta en fika med henne. Du Linnea får prata med dig en liten stund? fråga Erik till Linnea Javisst sa Linnea kom här sa Erik till Linnea. Justin: Vi gjorde färdig med den låt och dem sa jag skulle göra en musikvideo till den låt. dem sa den blev jättbra låt. Imorgon Jag måste ta ett flyg till Sverige för jag skulle på Linneas studnetfest det lovde jag henne det. det skulle vara viktig för henne att jag kom.  Jag ska skicka en vit känning till henne. Jag vet inte hur men det ska går. Jag har försöka ringa till henne många gånger bara telenorsvar hos henne. jag saknar henne mycket. LInnea: Erik vill bara prata med mig. Jag tror inte Eric blir direkt svartsjuk när jag prata med Erik. Jag vill bara vi ska vara bara vänner sa Erik och Jag sa det är bäst nog eftersom jag är ihop med Eric. Jag vet det trots jag är kär i dig vi kan inte vara ihop. Jag sa va är du kär i mig?! skojade du med mig?! nej det är sant jag kär i dig sa Erik. Vi kom ute sitta Eric och Danny vid bord och sa vi hörde er. Eric titta lite arg på Erik. Eric: Jag blev bara lite arg på Erik. Han sa förlåt till mig och Linnea försöka lugna mig. Hon börjar kyssa mig framför Danny och Erik. När Matte kom in med Carro och titta på oss när vi kyssa. trots börjar dem kyssar varanan. Vi har sluta nu och dem har också sluta. Linnea viskar till mig vi ska har sex efter fest? och du är så sexig fortättnig följer.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0