Det handla om en flicka som heter Linnea som är ihop två killar. part 7

Linnea: Jag tar hej då av Justin som vill inte släppa mig och kyss och kram. Jag sa till Justin jag måste tyvärr gå hej då Justin. Nu är jag på planet och ringer till Eric. Jag hör bara Dannys musik. Eric svara hej var är du? och jag svara på flygplanet nu och han sa jag är där snart tror jag om Danny skynda sig lite och det är han som kör sa Eric. Jag tänkt oh nej det går aldrig när Danny kör. Nu jag är framme och Eric är här. Eric kom fram till mig och börja kyssar mig och krama. jag vill bara dra undan. Eric märket det och avbryter kyssen och frågar vad är det? Jag svara bara jag är bara trött. Han sa det är bäst du lägger dig när vi kom hem. vi måste gå till bilen sa Eric till mig. När vi kom till bilen var det Danny som kör. Jag vet inte de två killar heter. Eric sa till dom det är min flickvän Linnea. en av de killarna sa jag heter Mattias och den andra sa jag heter Erik. Eric: Jag hålla Linneas hand alltid och jag vill inte släppa hennes hand. sen hon lade sig vid min axel och det kände skönt. Mattias glor på mig. jag fråga vad du glor på? han svara ni är jättesöta tillsammans och jag sa tack Mattias. han fråga igen varför hålla du hennes hand alltid och jag svara för jag älskar henne mycket. men du vill inte hålla så länge sa Mattias. Jag vill bara sa jag till Mattias. Danny sätter på högsta volym på radio. jag sa till Danny måste du? Danny sa varför? Linnea sova på min axel och du måste vara tyst när Linnea är skit trött sa jag till Danny. Justin: jag sakna henne redan nu. Jag har sms:a med henne. hon sa hon är skit trött och pallar inte skicka sms. Min förra flickvän kom in och försöka kyssa mig. Jag sa till henne jag kan inte bara för jag har Linnea och hon fråga vem är Linnea och jag svara hon är från Sverige och hon är söt och snygg och sexig än du. fattar inte du det är över mellan oss. Jag älska bara Linnea inte du fattar du?! försvinn härifrån sa jag till henne. hon gick ut. Jag vill bara slippa se henne. Eric: Hon sova så gott på axel när vi framme försöka jag väcka Linnea. Jag fick bära henne till sängen. Jag lade mig bredvid henne på sängen och pussa på hennes panna och sa godnatt till henne. Jag vill inte suck i från henne. Jag tog bara tröja och byxor. lade sen bredvid henne. Linnea: det är skönt har Eric bredvid mig. Jag älska honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0