Det handla om en flicka som heter Linnea som är ihop två killar. part 21

Linnea: Är jag dum i huvudet eller nått? jag borde inte tacka ja till Eric. Min pappa och mamma gillar honom inte Justin. De tycker Justin är bara en idioten. Du är så vacker sa Eric och pussar mig på munnen. Eric du måste veta en sak först sa jag. Ja vadå sa Eric. Innan jag skulle berätta om det så ringar Erics mobil och det var hans en av produced. Jag måste tvyärr svara älskling sa Eric. Eric: jag undrar vad är det nu? jag svara hej vad är det nu? han fråga: har du gjort det? jag svara vaddå? Fride! svara han. Ja såklart svara jag. Bra hejdå svara han hej då sa jag. Vad skulle du berätta? fråga jag. Jag vill åka och besöka min hemstad malmö innan vi gifter oss sa linnea. Det kan vi göra sa jag. Kan vi åka hem nu? fråga Linnea. Ja det kan vi sa jag. När vi kom hemma hon tar av sin vacker känning och lade sig på sängen. Vad är det älskling? fråga jag. Inget! sa Linnea Jo vad är det? fråga jag. Vad fan håller du på med den tjejen egenligen?! fråga Linnea. Linnea: just det jag skulle berätta det. Jag såg Eric håller på med sin tjejdansare. Inget vi är bara vänner det är dig som jag älskar så fucking mycket sa Eric. Vad gjorde ni då? fråga jag. öva på dansslag sa Eric. Okej då sa jag. Linnea Jag är bara din för ever och Jag älskar dig så mycket och jag skulle aldrig gjorde såna mot dig sa eric. Förlåt jag var arg på dig sa jag Det gör inget sa Eric och kysser mig och ta mig linna och jag tar av hans tröja och jeans. Akta våran barn Eric sa jag. Oj förlåt jag måste akta våran barn sa Eric. Justin: Det var liten roligt dag. Det var inte alls roligt när Linnea berättat att hon var med barn asså våran barn. Vi har varit ihop bara i 3 och en halv år. Imorgon jag måste åka tillbaka till Usa. jag måste ringa till Linnea och berätta om det. Det måste jag göra nu. Jag ringar till Linnea nu och det är bara telenorsvar. Jag hatar det här. Vad gör hon egenligen? Jag väntar tills hon ringar. Linnea: Fan måste Justin ringar nu? Jag måste ringa den här Eric vi kan fortätta efter sa Linnea. Okej sa Eric. Hej Justin sa jag. hej jag måste hem till usa jag är så ledsen sa Justin. Det gör inget Justin sa Jag Hej då gunmen sa Justin. Hej då sa Jag. När jag kommer in sovrum och såg jag Eric sov så djurt och han vaknar när jag kommer in. Eric du kan sova om du vill sa jag Nej sa Eric. Eric: Vi måste komma på någon nanm till barn sa jag. vad sagt om Dustin Khaled eller Emma Estelle? fråga Linnea. Ja bra nanmförslag sa jag fortättnig följer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0